Minden eddiginél több, összesen 125 pályázat érkezett a Marketing Diamond Awards – a Lounge Group közreműködésével elnevezésű országos marketingpályázatra. Idén első alkalommal olyan cég is volt, amely a verseny történetében először mind a 11 kategóriában nyújtott be anyagot. Emellett a most először nevezők száma is meglepetést okozott.
Rekordszámú jelentkező soha nem látott mennyiségű pályázatot nyújtott be a kisebb cégek és ügynökségek, illetve alacsonyabb kommunikációs büdzsével gazdálkodó vállalatok legfontosabb marketingversenyére. A hatodik alkalommal megrendezett Marketing Diamond Awards (MDA) történetében először a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) egy neves ügynökségi partnerrel, a Lounge Grouppal együttműködésben díjazza a legkreatívabb kommunikációs aktivitásokat. A 125 pályázati anyag több mint kétharmada ügynökségektől, a fennmaradó rész pedig megbízóktól érkezett a január 10-i jelentkezési határidőig.
A pályázatokat a marketingszakma – megbízói és ügynökségi oldalról érkező – elismert személyiségeiből álló zsűri értékeli, odaítélve a „Marketing Diamond” elismeréseket. A versenyen „Az Év Ügynökségét” és „Az Év Megbízóját” keresik, illetve kiosztják „Az Év Marketing Nagykövete” különdíjat is a legtöbb pályázatot benyújtó jelentkezőnek. Az ügynökségek által benyújtott nevezéseket a megbízói, a vállalati pályázatokat pedig a szolgáltatói oldal képviselői bírálják el.
A Lounge Group a verseny szakmai partnereként különdíjakat ajánlott fel, illetve új kommunikációs eszközökkel bővítette a pályázók bemutatkozási lehetőségeit. A verseny történetében először „arcot és hangot” kapnak a jelentkezők, a szervezők ugyanis létrehoztak egy videós adatbázist, a pályázók és projektjeik bemutatására. A későbbiekben a díjak átadásáról is felvételek készülnek, a három fődíjas céget pedig hosszabb videókban is bemutatják majd.
A pályázatok, illetve a pályázók száma minden várakozást felülmúlt az idei kiíráson. Ez is jelzi, hogy az elmúlt, kihívásokkal teli év felerősítette a korábban is érzékelt folyamatokat. A kkv-k, illetve a kisebb kommunikációs büdzsével gazdálkodó cégek számára minden korábbinál nyilvánvalóbbá vált, hogy az értékesítés támogatása kreatív megoldásokat igényel. A piac egyik legnagyobb kommunikációs ügynökségcsoportjával közösen idén egyedülálló lehetőséget biztosítunk a jó gyakorlatok bemutatásra, számos új elemmel kiegészítve a verseny korábbi kommunikációs repertoárját
mondta Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség elnöke.
A járvány teljesen új helyzetet teremtett a kommunikációs szcénában: sok nagyvállalatnál jelentős büdzsécsökkenéssel kellett számolni, illetve sokan teljesen új élethelyzetben találták magukat az otthoni munkavégzés következtében. Mindez a reklámozók részéről is új, innovatív eszközöket és üzeneteket tett szükségessé. A mostanihoz hasonló helyzetekre jellemző, hogy az igazán kreatív megoldásokkal valóban ki lehet tűnni a piacon. A Marketing Diamond Awards ebből a szempontból egyfajta inkubációs programként működik. A legjobb, legkreatívabb kommunikációs ötleteket, aktivitásokat kutatja, ismeri el, és mutatja be a szakmának
tette hozzá Hidvégi Krisztina, a névadó partner Lounge Group médiaigazgatója, a zsűri tagja.
Weboldalunk bizonyos funkcióinak működéséhez és a célzott hirdetésekhez sütikkel gyűjt névtelen látogatottsági információkat. Az Elfogadom gombra kattintva a webhely használatával Ön elfogadja a weboldal sütikre vonatkozó aktuális adatévelmi irányelveinket. További információért kattintson ide.
The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.