Kelet-Európa egyik legnépszerűbb tengerparti üdülőhelyén található, 397 szobás, felnőtteknek szóló szállodát nyit a Hyatt, amely all-inclusive élményt kínál a magyar utazóknak Bulgária fekete-tengeri partján.
A Hyatt Kelet-Európában is terjeszkedni kíván:
2027-ig 5 új Hyatt Regency szálloda és üdülőhely megnyitását tervezi a régióban. Ez a terjeszkedés a márka balkáni jelenlétének 70 százalékos növekedését jelenti, és tovább erősíti a Hyatt pozícióját a luxus- és szabadidős utazási szegmensben.
A Hyatt Hotels Corporation (NYSE: H) bejelentette az AluaSoul Sunny Beach megnyitását, amely a Hyatt Inclusive Collection része, Bulgária Sunny Beach szívében, amely egyre népszerűbb úti cél a magyar utazók körében.
2024-ben Bulgária rekordszámú, 13,25 millió külföldi látogatót fogadott, ami 4,9 százalékos növekedést jelent az előző évhez képest.
Mivel Európában egyre növekszik az all-inclusive szállások iránti kereslet, továbbra is arra összpontosítunk, hogy olyan zökkenőmentes élményeket teremtsünk, amelyek meghaladják vendégeink elvárásait
mondta Manuel Melenchon, a Hyatt EAME déli régiójának ügyvezető igazgatója.
A nyüzsgő Flower Street és a Sunny Beach Promenade között található, felnőtteknek szóló AluaSoul Sunny Beach modern, minden utazási stílusnak megfelelő, all-inclusive élményt kínál, közvetlen hozzáféréssel a pezsgő éjszakai élethez, a Kék zászlós strandokhoz, valamint az UNESCO által védett Nessebar gazdag kultúrájához és festői utcáihoz.
Kulináris kínálat
A szálloda hat étterme és bárja minden ízlésnek megfelel. A Mare Nubium helyi specialitásokat kínál à la carte menüből, míg a Terra helyi és nemzetközi ételeket kínál büfé formában. A Spot élő szórakoztató programokkal teszi még izgalmasabbá az éjszakai életet. A vendégek egészséges harapnivalókat fogyaszthatnak a Kentia teraszán, koktélokat az Agua bárban a medence mellett, valamint merész ázsiai fúziós ízeket a Jojo étteremben.
Az all-inclusive ajánlat napi három étkezést, késői kontinentális reggelit, egész napos harapnivalókat, valamint alkoholos és alkoholmentes italok választékát tartalmazza.
Szolgáltatások
A szálláshely két kültéri medencével rendelkezik, az egyik pihenésre, a másik pedig tevékenységekre alkalmas. A kalandvágyók vízi sportokat űzhetnek, mint például szörfözés, jet-ski, parasailing, kajakozás, csónakázás és sznorkelezés. A wellnessre fókuszáló vendégek számára a 24 órás fitneszközpont professzionális felszereléssel és padlótól a mennyezetig érő ablakokkal várja a vendégeket. A modern wellnessközpont pezsgőfürdővel, szaunával, gőzkamrával, élményzuhanyokkal, valamint masszázsokkal és testkezelésekkel várja a vendégeket.
Találkozók és rendezvények
Az AluaSoul Sunny Beach rugalmas rendezvényterülete magában foglalja a Sophia Hallt, egy 65 négyzetméteres termet, amely akár 60 vendég befogadására alkalmas találkozók, prezentációk, tréningek vagy informális networking események lebonyolítására, a lenyűgöző Fekete-tengerre néző kilátással.
A Hyatt stratégiai növekedést tervez Kelet-Európában
A Hyatt több mint 30 éve erős jelenlétet tart fenn Kelet-Európában, ami a régió egyik legtapasztaltabb nemzetközi szállodaláncává teszi.
A vállalat jelenlegi portfóliója több mint 20 exkluzív ingatlant tartalmaz, amelyek összesen több mint 4700 szobával rendelkeznek Bulgáriában, Montenegróban, Görögországban, Csehországban, Szlovákiában, Lengyelországban, Szerbiában, Ukrajnában és Magyarországon.
Magyarországon a Hyatt üzemelteti a díjnyertes Párisi Udvar Hotel Budapestet, egy elegánsan felújított történelmi nevezetességet.
A jövőre nézve a Hyatt 2027-ig öt új Hyatt Regency szállodát és üdülőhelyet tervez megnyitni Horvátországban, Szerbiában, Romániában és Albániában. Ez a terjeszkedés a márka balkáni jelenlétének 70 százalékos növekedését jelenti, és tovább erősíti a Hyatt pozícióját a luxus- és szabadidős utazási szegmensben.
A Hyatt Hotels Corporation
A chicagói székhelyű Hyatt Hotels Corporation egy vezető globális szállodaipari vállalat.
2025. március 31-én a vállalat portfóliója több mint 1450 szállodát és all-inclusive ingatlant tartalmazott 79 országban, hat kontinensen.
A vállalat kínálata magában foglalja a Luxury Portfolio márkákat, köztük a Park Hyatt®, Alila®, Miraval®, Impression by Secrets és The Unbound Collection by Hyatt® márkákat; a Lifestyle Portfolio márkákat, köztük az Andaz®, Thompson Hotels®, The Standard®, Dream® Hotels, The StandardX, Breathless Resorts & Spas®, JdV by Hyatt®, Bunkhouse® Hotels és Me and All Hotels márkákat; az Inclusive Collection márkák, köztük a Zoëtry® Wellness & Spa Resorts, a Hyatt Ziva®, a Hyatt Zilara®, a Secrets® Resorts & Spas, a Dreams® Resorts & Spas, a Hyatt Vivid Hotels & Resorts, a Sunscape® Resorts & Spas, az Alua Hotels & Resorts® és a Bahia Principe Hotels & Resorts; a Classics Portfolio márkák, köztük a Grand Hyatt®, a Hyatt Regency®, Destination by Hyatt®, Hyatt Centric®, Hyatt Vacation Club® és Hyatt®; valamint az Essentials portfólió, amely a Caption by Hyatt®, Hyatt Place®, Hyatt House®, Hyatt Studios, Hyatt Select és UrCove szállodákat foglalja magában. A vállalat leányvállalatai működtetik a World of Hyatt® hűségprogramot, az ALG Vacations®-t, a Mr & Mrs Smith-t, az Unlimited Vacation Club®-ot, az Amstar® DMC desztinációkezelési szolgáltatásokat és a Trisept Solutions® technológiai szolgáltatásokat.