A Lidl Magyarország a Gazdasági Versenyhivatal által megindított versenyfelügyeleti eljárással kapcsolatos álláspontja a következő.
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) versenyfelügyeleti eljárást indított a Lidl Magyarország ellen a Lidl Magyarország árfigyelőre épített kampánya miatt. A hatósággal a vizsgálat lefolytatása során együttműködünk. Társaságunk álláspontja szerint jogszerűen jártunk el: kampányunkat a GVH által üzemeltetett, mindenki számára elérhető adatbázis adataira építettük, az összehasonlítás szempontjai tisztességesek, objektívek és megismerhetőek voltak. Az árfigyelő célja az, hogy a fogyasztók a kiskereskedők árait összehasonlíthassák. Ezt a célt szolgálta kampányunk is.
A Lidl elsődleges célja továbbra is az, hogy kiváló ár-érték arányú termékekkel és magas szintű kiszolgálással álljon a vásárlók, a magyar családok rendelkezésére minden nap.
Kapcsolódó cikkek
A GVH vizsgálatot indított a Lidllel szembenA Gazdasági Versenyhivatal (GVH) figyelme töretlen a kiskereskedelmi szektort érintően. A hatóság ismét versenyfelügyeleti eljárás alá vonta a Lidl Magyarország Kereskedelmi Bt-t, mert a vállalkozás vélhetően megalapozatlan piacelsőségi állítással téveszthette meg a fogyasztókat. Az országszerte…
Kiderült, miért a Lidl-t szeretik még mindig legjobban a magyarokA koronavírus-járvány kirobbanása óta hatalmasat változott az életünk, ami a bevásárlási szokásainkat sem hagyta érintetlenül. 2020 óta sok minden átalakult, a gazdasági válság és az orosz-ukrán háború miatti ellátási nehézségek pedig újabb és újabb kihívások…
Új vezetője van a Lidl MagyarországnakA Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke, Grósz Jenő szeptembertől a Lidl anyavállalatánál régiós igazgatói pozíciót tölt majd be, utódja Szlavikovics Zita lesz, aki jelenleg a Lidl Szlovákia igazgatóságának elnöke - közölte a vállalat az MTI-vel. A…