A Westend Bevásárlóközpont versenyt hirdet, hogy lehet jobb a vásárlói élmény

A Gránit Pólus Csoporthoz tartozó Westend Bevásárlóközpont először hirdetett versenyt a még jobb és különlegesebb látogatói élmény érdekében, HackTheMall: a Westend élmény címmel. A vállalat célja az, hogy Budapest egyik legnagyobb bevásárlóközpontjaként platformot biztosítson az új ötleteknek a látogatói élmény fokozására, a fenntartható működésre, a digitális megoldások integrálására és a közösségi élet formálására. Ezt szolgálja a hackathon is, ahova szeptember 1-ig még fogadják a jelentkezéseket.

A Gránit Pólus Csoport az érdekeltségébe tartozó Westend Bevásárlóközpontra nemcsak a vásárlás tereként tekint, hanem a főváros egyik fontos közösségi fórumaként is, ahol élmény időt tölteni feltöltődni, kikapcsolódni, másokkal találkozni.

Az elmúlt években a vállalatcsoport számos olyan fejlesztést hajtott végre, amely ezt a célt szolgálja: interaktív közösségi tereket alakítottak ki, továbbfejlesztették a tetőteraszon lévő parkot, miközben az épületegyüttes üzemeltetését többek között napenergia és mesterséges intelligencia alapú megoldások alkalmazásával tették még fenntarthatóbbá.

A Gránit Pólus Csoport ugyanakkor élen jár az innovatív digitális technológiák alkalmazásában is – ezeket emelhetik még magasabb szintre a Magyarországon egyedülálló bevásárlóközpont témájú hackathonon megszülető újabb megoldások, amelyek még egyedibbé tehetik a Westend-élményt.

A verseny kiírója, a Westend Innovációs Központ kereskedelmi vagy üzleti háttérrel rendelkező fiatal szakemberek – programozók, marketingesek, stratégák és üzletfejlesztők, UX/UI designerek és tartalomfejlesztők, proptech és fintech szakemberek – és akár startupperek jelentkezését várja. A felsorolt szakterületek széles skálája is jelzi, hogy a sokoldalú, sokféle nézőpontot egyesítő koncepciók lehetnek igazán eredményesek a megmérettetésben, amely a csapatok sokszínű összetételében is tükröződni fog.

A versenyre 3-5 fős csapatokban, de akár egyénileg is lehet nevezni – az egyéni pályázókat a szervezők fogják csapatokba sorolni.

A résztvevőknek 24 órájuk lesz arra, hogy a hely sajátosságait figyelembe véve olyan formabontó digitális ötleteket dolgozzanak ki a működés és a vásárlói élmény újragondolására, amelyek akár a bérlők kosárértékének (egy vásárló átlagos költése) növekedéséhez is hozzájárulhatnak.
A résztvevőknek nem csupán a szorosabb értelemben vett vásárlással összefüggő megoldásokra érdemes fókuszálniuk, hanem például a logisztikai folyamatok hatékonyságát növelő megoldásokkal is előállhatnak.

A HackTheMall szakmai partnere a PropTech Hungary, amely iparági szemlélettel, szakmai mentorációval is támogatja a csapatokat. A résztvevők munkáját az európai proptech szakma legelismertebb képviselői is támogatják: Simon Staack (Managing Director & Co-founder, Emplate) és Erwin Buckers (CEO & Co-Founder, Chainels) személyesen vesznek részt mentorként az eseményen, nemzetközi tapasztalataikkal segítve a legjobb ötletek kibontakozását.

A versenyzők koncepcióikat a verseny másnapján, a helyszínen mutatják be a szakmai zsűrinek, amelynek tagjai Csillag Péter, Magyarország egyik leghíresebb IT- és adattechnológiai szakembere, a Cápák Között című műsor egyik befektetője, Petheő Gergely, az IKEA retail innovációs vezetője, Kalmár Zoltán, a PropTech Hungary alapítója, digitális transzformációs szakember, a HackTheMall társszervezője, Csordás Stefánia, a Westend B2C vezetője, és Pálvölgyi Patrik, a Westend Innovációs Központ vezetője. Ők fogják kiválasztani a győztes csapatot, amelynek

jutalma Westend ajándékkártya lesz egymillió forint értékben, de emellett egyéb értékes nyeremények is várnak a résztvevőkre.

További hírek