A Wizz Air saját költségén gondoskodik a Dubajban rekedt utasokról, és mindenben együttműködik a hatóságokkal – közölte a Wizz Air Magyarország az MTI-vel, reagálva Budapest Főváros Kormányhivatalának eljárására.
A légitársasággal szemben
azt követően indítottak vizsgálatot, hogy a Dubaj-Budapest járat törlése miatt több tucat magyar utas maradt ellátás nélkül a Közel-Keleten.
A Wizz Air közleménye szerint
a térségben minden légitársaságot és repülőteret érintett a feszült helyzet, amely miatt Katar és az Egyesült Arab Emírségek lezárta a légteret. Ekkor az utasfelvétel már elkezdődött, többeket a terminálból kellett kikísérni.
Hozzátették, hogy
a járattörlésről mindenkit értesítettek, majd saját költségen szállodai szobát foglaltak nekik. A légitársaság most felméri, hányan akarnak más járatokkal hazajutni, ennek a költségét szintén a Wizz Air fogja fizetni.
Ügyfélszolgálatuk a részletekkel telefonon és elektronikus levélben fogja keresni az érintetteket – olvasható a közleményben.