Érvényesülni senkinek sem könnyű, de az introvertáltak számára különösen nehéz. Nekik nyújt segítséget László Móni Titkos Hírnév című könyve, amely a Jaffa kiadó gondozásában jelent meg. De mit is tudhatunk meg belőle?
Például azt, hogy maga a szerző is az introvertáltakhoz tartozik és mint írja, minden harmadik ember küzd azzal, hogy nehezen teremt kapcsolatot másokkal.
Az 1920-as években dolgozta ki Carl Gustav Jung svájci pszichiáter és analitikus az introverzió-extraverzió fogalmait. És még csak nem is sejtette, hogy évtizedekkel később ezek a kifejezések a hétköznapok szótárában is helyet kapnak majd. Jung úgy vélte, hogy az introvertáltak inkább a gondolatok és az érzések belső világa, míg az extrovertáltakat inkább az emberek és a tevékenységek külső világa vonzza.
Mindentől függetlenül az introvertáltak és az extrovertáltak egyenértékűek – teszi le az alapvetést a szerző.
Az, hogy hova tartozunk, a könyvben található egyszerű teszttel tudjuk eldönteni.
Bár sokan azt gondolják, hogy sikeres vezetők csak extrovertáltak lehetnek, ez nem igaz, – írja László Móni.
Viszont érdemes személyes márkaépítésbe kezdeni, ami nem hazugság, hanem beváltott ígéret.
Négy fontos elemet tart nélkülözhetetlennek a sikerhez. Ezek
- kompetencia
- ismertség
- elismertség
- kedvelhetőség
László Móni a személyes márkaépítés tízparancsolatát is megosztja az olvasókkal.
Az elméleti háttéren és tanácsokon kívül inspiráló példák is segítik az introvertáltak márkaépítését