Nagyon sok hot-dogot ad el a Mol

A 2025-ös év első hat hónapjában a Fresh Corner üzleteiben több mint 20 millió hot-dogot fogyasztottak a vásárlók, csak Magyarországon meghaladva az 5 millió darabot. 

A klasszikus hot-dog továbbra is toronymagasan vezeti a népszerűségi listákat: Magyarország mellett Horvátországban, Szlovákiában és Csehországban is ez a legkeresettebb íz. A szezonális különlegességek közül 2025 első félévében a baconös íz lett a magyar fogyasztók kedvence, megelőzve a visszatérő mozzarellás-szárított paradicsomos, valamint a medvehagymás változatot.

A régió legnagyobb hot-dog fogyasztó országai idén, az év első hat hónapjában a Fresh Corner hálózatában:

  • Magyarország, több mint 5 millió darab
  • Horvátország, több mint 3 millió darab
  • Szlovákia, több mint 3 millió darab

A Fresh Corner teljes nemzetközi hálózata 2024-ben összesen 43 millió hot-dogot értékesített, ami egymás mellé helyezve 7000 kilométeres láncot alkotna – elérve a budapesti Hősök terétől egészen a New York-i Central Parkig.

A legnagyobb forgalmat tavaly a magyarországi Hatvan mellett található M3-as autópálya menti egység bonyolította le, több mint 200 ezer eladott hot-doggal, ami naponta átlagosan meghaladta az 500 darabot.

A legfrissebb NielsenIQ adatok alapján a MOL Fresh Corner hot-dogja lett a 2024. május és 2025. május közötti időszakban az országosan benzinkutakon elérhető hot-dogok közül a legtöbbet eladott termék.

A MOL 2015-ben indította útjára Fresh Cornereket. Az elmúlt évtizedben a Fresh Corner több mint 1300 egységgel mára a régió egyik legmeghatározóbb kiskereskedelmi láncává nőtte ki magát. A hálózat 2024-ben 65 millió csésze kávét és 43 millió hot-dogot értékesített – másodpercenként több mint két kávét, és percenként 80 hot-dogot.

A gasztronómiai kínálat évről évre bővül: 2025 elején a vásárlók szavazatai alapján debütált a baconös XXL hot-dog, amely hazánkban a Pick magas hústartalmú kolbászával és Heinz szószokkal készül.

A hot-dog 2015 óta meghatározó eleme a Fresh Corner kínálatának, sikerének titka pedig két dologban rejlik: egyrészt a standardizált minőségben – legyen szó bármelyik töltőállomásunkról a Balti-tengertől az Adriáig, a vásárlók mindenhol ugyanarra az élményre számíthatnak. Másrészt a folyamatos megújulásban – egész évben szezonális ízekkel lepjük meg a vendégeket. Ezek teszik lehetővé, hogy idén már az első 6 hónapban elérjük a régióban a 20 milliós, illetve Magyarországon az 5 milliós eladott darabszámot

mondta Styaszny Endre, a MOL Magyarország kiskereskedelmi vezetője.

A 10. évforduló alkalmából a MOL 2025-ben számos aktivitással készül: a MOL Move applikáció felhasználói hónapról hónapra exkluzív kedvezményekre számíthatnak, megkóstolhatják a születésnapra készült Golden Flat White kávét, és megismerhetik a folyamatosan megújuló, szezonális gasztronómiai kínálatot.

A Fresh Corner a MOL SHAPE TOMORROW stratégiájának része: célja, hogy a vállalat közelebb kerüljön a fogyasztókhoz, legyen szó töltőállomásokról, irodaházak kávézóiról, egyetemi büfékről vagy akár repülőtéri vendéglátásról.

További hírek