Óriás üzletet nyitott a Zara az Arena plázában

Magyarország legnagyobb Zara áruházával és Stradivarius üzletét nyitották meg az Arena plázában. A spanyol divatóriások kibővült, hatalmas alapterülettel, rekordnagyságú árukészlettel és hazánkban most először bemutatkozó üzletkoncepcióval várják a vásárlókat. Hamarosan a prémium spanyol ékszermárka, a Tous kiegészítőit és még több nemzetközi brandet is megtalálhatunk a bevásárlóközpontban.

A legnagyobb hazai Zara és Stradivarius üzletek megnyitották kapuikat a napokban az Arena Mallban, ahol az Inditex-csoport teljes portfoliója megtalálható.

Luxusgardrób-élmény és online önkiszolgáló pontok az új óriás Zarában

A világ egyik legismertebb fashion márkája, a Zara mostantól két szinten, 3000 négyzetméteren kínálja a kifutók inspirálta, hétről-hétre megújuló, mégis megfizethető árú kollekcióját.

A Kerepesi úti bevásárlóközpontban újjászületett és kibővült Zara áruházban a márka legfrissebb, hazánkban egyedülálló, letisztult és élményközpontú üzletkoncepciójával találkozhatunk. A modern, luxusgardrób-hangulatot árasztó, mégis otthonos és inspiráló térben a ruhák és kiegészítők áttekinthetően, színek, stílusok és szettek szerint sorakoznak, hogy a vásárlók még könnyebben alkothassák meg kedvenc összeállításukat.

Az áruházban a próbafülkék foglaltságát mutató kijelző, valamint az online rendelések átvételét és visszaküldését megkönnyítő önkiszolgáló pontok is rendelkezésre állnak a gördülékenyebb vásárláshoz. A Zara a legszélesebb őszi-téli kínálattal várja a vásárlókat.

Okospróbafülkék és természetes anyagok érintése a kibővült Stradivariusban

Az Inditex-csoport másik tagjának, a Stradivariusnak 500 négyzetméteresre bővült a legnagyobb hazai üzlete az Arena Mallban. A „Wave” koncepció szerint kialakított, természetes anyagokat felvonultató belső design-ban a fehér, szürke, bézs színek, valamint mélybarna gesztenye elemek kínálnak stílusos és kellemes közeget a vásárláshoz.

Az üzletben a smart fitting room kényelmi funkció segítségével a próbafülkéből közvetlenül, online kérhetünk az adott modellből más színt vagy méretet, így még kényelmesebb a vásárlás.

Érkezik hamarosan a spanyol Tous

A spanyol ékszermárka a Tous védjegyévé az „aranymackó” vált, kínálatában fiatalos statement darabokat, mesevilágot idéző szimbólumokat és finom, letisztult ékszereket egyaránt találunk.
Magasabb fokozatba kapcsol az Arena Mall megújulása

Az újjászülető Zara, Stradivarius és a vadonatúj Tous érkezése organikusan illeszkedik az elmúlt évek Arena Mall-trendjébe: szezonról szezonra még nagyobb fokozatba kapcsol és számos újdonsággal jelentkezik Budapest egyik legnépszerűbb bevásárlóközpontja. A tavalyi év divatszenzációjaként az Arena Mallban nyitott meg a Primark első magyarországi áruháza.

Megújult a Zara Home, a legnagyobb hazai üzlettel nyitott újra a Pull&Bear, a Bershka és az Oysho, idén tavasztól pedig többek között a Reserved új áruháza is várja a vásárlókat.

Október közepétől többek között a holland szépségmárka, a Rituals új üzlete is megnyitja kapuit.

Az Arena Mall évente több millió látogatót fogad több mint 150 nemzetközi és hazai márkával. A bevásárlóközpont a NEPI Rockcastle portfóliójának tagja, amely Közép- és Kelet-Európa vezető ingatlanbefektetési és -fejlesztési csoportja.

További hírek