A Kifli.hu anyavállalata, a Rohlik Group új márkakampányt indított „Varázslat minden táskában” címmel. A kampány célja, hogy megmutassa: a bevásárlás lehet több, mint hétköznapi feladat – lehet élmény. A vállalat hisz abban, hogy a minőségi élelmiszerek és mindennapi termékek nem jelenthetnek luxust. Legyen szó frissen szedett zöldségekről, amelyek a szüret után akár hat órán belül a vásárlók asztalára kerülnek,, a helyi pékek ropogós kenyeréről, bio bébiételekről, akár gyógyszertári termékekről. Ez az, ami igazán különlegessé teszi a céget: a gondosan válogatott kínálat, az együttműködés a helyi termelőkkel, valamint a szolgáltatási színvonal, amely újradefiniálja a bevásárlás fogalmát. A vásárlás így nem nyűg többé.
Azoknak, akiknek tele a keze – és még inkább a naptára
A Rohlik azokat segíti, akik nap mint nap a lehetetlent hozzák össze. Az anyukákat, akik reggel, délben és este is más szerepben állnak helyt, az apukákat, akik két megbeszélés között főzik meg a vacsorát, illetve mindazok mellett, akik próbálnak egy kis levegőhöz jutni a sűrű hétköznapokban. Hiszen ebben a műfajban nem pusztán a gyorsaság és a kényelem számít.
Hanem az, hogy valóban segítséget nyújtson a bevásárlás, legalább egy terhet levéve a vásárlók vállairól.
A Rohlik ezt kínálja: megbízhatóságot, minőséget és valódi könnyebbséget.
A cég különleges működési modellje lehetővé teszi, hogy több mint 24 000 termék közül választhassanak a fogyasztók. Friss zöldségek, kézműves húsáruk, helyi pékségek termékei, különleges márkák, babaápolási cikkek vagy épp állateledel – minden egy helyről, egy szállítással. A Rohlik saját márkás termékei pedig bizonyítják: a prémium minőségért sem kell többet fizetni.
A Kifli.hu-nál először meghallgatjuk vásárlóinkat
vallja Szalma Rita, a Kifli.hu kereskedelmi igazgatója
Büszkék vagyunk rá, hogy kiváló minőségű élelmiszereket kínálunk és kiemelkedő szolgáltatást nyújtunk. Számunkra a legfontosabb mégis az, hogy mit jelent mindez a vásárlóink számára. Egy elfoglalt családnak ez lehet egy nyugodt vacsora, egy könnyebben induló reggel, vagy akár néhány lopott perc pihenés. Ez az a mindennapi varázslat, amit minden táskában szeretnénk kiszállítani.
Bemutatkozik a Kifli Xtra – a hűségprogram, ami új szintre emeli a „legjobb” fogalmát
A kampány a Kifli Xtra hűségprogramot is fókuszba helyezi, Ez azoknak szól, akik gyakran és tudatosan vásárolnak. Az Xtra előfizetés és számos előnye most 30 napig díjmentesen kipróbálható:
- 10 százalék kedvezmény minden Kifli saját márkás termékre
- 10 százalék kedvezmény minden bio termékre
- Ingyenes házhozszállítás
- Ingyenes, újrahasználható bevásárlótáskák
- További exkluzív ajánlatok és személyre szabott kedvezmények
Kreatív együttműködés a Tatata Studios-szal
A kampány kreatív koncepcióját a londoni székhelyű Tatata Studios jegyzi – egy olyan ügynökség, amely az emberközpontú történetmesélésről, illetve karakteres, hiteles vizuális világáról ismert. Az együttműködés eredménye egy, a való élet nyelvén megszólaló kampány, amely egyszerre otthonos, őszinte és mindennapi.