fbpx

Pozitív reklámkampányt indít Magyarországról az Európai Bizottság

Boldog huszadikat, Magyarország! címmel szeptember közepétől kommunikációs kampányt indít az Európai Bizottság az ország 20 éves uniós tagságának alkalmából – közölte a szervezet magyarországi képviselete az MTI-vel.

A tájékoztatás szerint a kampány során egyéni történeteken keresztül mutatják be azokat a kedvező változásokat, amelyek Magyarország európai uniós tagságának köszönhetők.

A történeteket az erre a célra létrehozott honlapon, az Európai Bizottság különböző közösségimédia-csatornáin és óriásplakátokon ismerhetik meg az érdeklődők.

Hozzátették: a kampányt tévé- és rádióhirdetések is kiegészítik majd. A kampány a kültéri plakátok kihelyezésével elindult, az árvízi veszélyhelyzetre tekintettel az évfordulót ünneplő tévéhirdetések vetítését későbbi időpontra halasztották – jegyezték meg.

A kommunikációs kampánnyal egy időben az Európai Bizottság magyarországi képviselete 19 vidéki és három budapesti helyszínen kültéri fényképkiállításokat is rendez, amelyeken minden vármegyéből, valamint a fővárosból egy-egy sikeres uniós fejlesztést mutatnak be nagyméretű képeken – közölték.

Magyarország 2004-ben egy szolidáris közösség tagjává vált, ahol vészhelyzetek esetén számíthat mind az uniós intézmények, mind a többi tagállam segítségére – hangsúlyozták a közleményben.

Példaként említették, hogy a jelenlegi árvízi védekező munkát a Kopernikusz műholdas rendszer segíti, és az EU további támogatást is kész nyújtani. Megemlítették, hogy az elmúlt években több árvízvédelmi projekt valósult meg uniós támogatással Magyarországon.

További hírek