Tíz éves lett a Toman Brand. Ez alkalomból az alapító Tomán Szabina sajtótájékoztatón ismertette cége ereményeit és bemutatta legújabb termékét is. A Take It By Toman termékcsalád a fehérjeporok piacát célozza meg.
Tíz éves lett a TOMAN Diet. Mint Tomán Szabina elmondta,
az elmúlt 10 évben körülöttem is kialakult egy elképesztően erős női közösség: egyrészt 20.000 vendéget fogyasztottunk le a módszeremmel, akiknek a nagyon nagy százaléka nő, másrészt pedig a különböző platformokon sok tízezer nő követ engem.
A 2015-ös alapítás óta már mindennapossá váltak azok a varázsszavak, mint a longevity, a wellaging és a wellbeing.
Elképesztően erős lett a verseny a táplálékkiegészítők piacán is világszinten, de Magyarországon is. Tomán Szabina különösen büszke arra, hogy termékeik jelentős részéhez az alapanyagok francia gyárban készülnek. Az étkezésbe beilletszhető termékeinek receptúrája nem is nagyon változott, mert azok minőségi alapanyagokból készülnek a kezdetektől fogva és a legjobb összetételben.
Az elmúlt 10 évben rendkívül sokan kérdeztek meg nap mint nap, hogy hogyan lehet jól és egészségesen fogyni és én magam milyen készítményeket fogyasztok. Mivel 10 éve dolgozunk a TOMAN Diet készítményeinek fejlesztésén, már pontosan tudom, hogy mitől jó egy fehérjepor: az egyik legfontosabb szempont például az, hogy milyen minőségű tejsavót használnak a gyártás során. A tejsavó minőségét az határozza meg, hogy alapanyag honnan származik. A Toman Diet esetében, miután francia gyártóval dolgozunk, az alapanyag francia és holland tehenektől származik. A gyárban szinte legelőre pontosan tudják, hogy ezek az állatok hol élnek. Ez a Toman Diet termékek esetében egy nagyon magas minőséget jelent. A tehetősebb vagy tudatosabb fogyasztó ezt a minőséget várja el
meséli Tomán Szabina a gyártás folyamatáról.
Tomán Szabina új fehérjepor családjának kifejlesztését a piac hívó szavának titulálta. A Take It by Toman fehérjék nem a Toman Diet tasakos termékeinek újracsomagolt változatai: más gyártó, más alapanyagok, más összetétel, és lényegesen kedvezőbb árfekvés.
Tomán Szabina elmondása szerint a Toman Diet életmódváltó programban résztvevő vendégek többsége céljaik elérése után egyetlen dolgot említett meg, amit másképp csináltak volna, mégpedig azt, hogy már sokkal korábban elkezdték volna a tudatos táplálkozást, akár csak azzal, hogy plusz fehérjét fogyasztanak napi szinten. Szabina úgy gondolta, meg kell szólítania azokat is, akik szeretnék a mozgás mellett a mindennapi rutinjuk részévé tenni a megfelelő mennyiségű fehérjebevitelt, és egy olyan brandet keresnek, aminek minőségére Szabina neve a garancia.
Ezek az új termékek is jó minőségűek, remek összetétellel bírnak és nem utolsó sorban finomak. Azt is tudom, hogy lesznek vásárlók, akik most csatlakoznak hozzám, mert azt mondták eddig, hogy a fenntarthatósági szempontok miatt számukra nem szimpatikus a tasakos kiszerelés, vagy a távolabbi gyártó. Most itt van a nagyobb kiszerelés, és egy hazai gyártó, a régió alapanyagaival
magyarázza Tomán Szabina.
A Take It by Toman márkanagykövete Békefi Brigitta IFBB Elite Pro Bikini Fitness versenyző, Ötszörös IFBB Magyar Bajnok, IFBB Európa Bajnoki Ezüstérmes, Kétszeres IFBB Világbajnoki Bronzérmes sportoló lett.
Szabina továbbra is vallja, hogy aki diétázni szeretne, a Toman Diet termékekkel el fogja érni a kívánt eredményt.
A piac legnagyobb sortimentjével a Toman Diet rendelkezik, így a diéta 3-4 hónapja során nem unják meg az ízeket a vendégek. Akik pedig a legszebb eredményeket elérik, nagyon nagy százalékban konzultációs diéta keretében fogynak velünk szakértő segítséggel, és folyamatos felügyelettel. De aki hisz és bízik az ízlésemben, az biztos lehet benne, hogy mind a beltartalmat, mind az ízvilágot illetően a Take It by Toman termékekkel is nagyon magasra tette a lécet. Erre a fehérjére is rákerül a nevem, én pedig maximalista vagyok
zárta az új termékek bemutatását Tomán Szabina.